2017 óta működő óvodánk a sajátos nevelési igényű gyermekeket hároméves korától fogadja. Jelenleg két óvodai, vegyes életkorú csoport működik. Az óvodai nevelés a tankötelezettség kezdetéig tart. Intézményünkben autizmussal élő, tanulásban akadályozott, értelmileg akadályozott, súlyosan halmozottan sérült gyermekek óvodai nevelése folyik. Az óvodai csoportban gyógypedagógus, gyógypedagógiai asszisztens és dajka is jelen van egyidejűleg a munka elősegítése, a gyerekek gondozása, fejlesztése, ellátása érdekében.
Nevelésünk alapelve, hogy olyan elfogadó légkört, érzelmi biztonságot teremtsünk a sérült gyermekek számára, mely a másságuk elfogadásával személyiségfejlődésüket eredményezi. Törekszünk az egyéni készségek, képességek, kompetenciák kiteljesítésére komplex nevelésen keresztül. Az elvárásokat minden esetben a gyermek sérülésének jellege, súlyosságának mértéke határozza meg. Terhelhetőségét biológiai állapota, személyiségjegyei befolyásolják. Fő nevelési módszereink közé tartozik a pozitív példamutatás, dicséret, bátorítás és a segítségadás.
A többségi óvodáktól eltérően kötött, strukturált, tehát az egész csoport számára kötelező foglalkozások, csoportos, illetve mikrocsoportos foglalkozások (mozgásnevelés, mesélés, verselés, anyanyelvi nevelés, játékra nevelés, rajz, ábrázolás, kézi munka, zenei nevelés, külső világ tevékeny megismerése), valamint egyéni fejlesztő foglalkozások váltják egymást. Kiegészítő terápiaként logopédiai, szomatopedagógiai, tiflopedagógiai fejlesztésben, szenzoros integrációs terápiában, autizmus spektrum zavar terápiájában részesülhetnek a gyerekek.